Funtoernooi:  De resultaten

Pi Or Pa toernooi :

Bowling "De Thoolse brug" staat inmiddels wel bekend om zijn kwaliteit en gezelligheid. Ook als de competities stil liggen weet de familie Schijf hoe je de mensen moet vermaken. Regelmatig worden er dus gezelligheidstoernooitjes georganiseerd in diverse spelvormen om zo de bowlers en niet-bowlers bezig te houden. Door de corona-perikelen ging het Pinkster- en Paastoernooitje niet door en ook het Oranje-toernooitje moest er aan geloven.
Omdat er vanaf half juli weer gebowld mag worden, werd het 1ste Pi-Or-Pa toernooi georganiseerd. Zondag 30 augustus was het zover.

14 Koppels (1 ervaren bowler + 1 recreatieve bowler) trokken ten strijde voor het behalen van de leuke prijzen en natuurlijk de eeuwige roem.
De opperspreekstalmeester, dhr. Schijf himself, bestookte de koppels met aanmoedigingen, uitdagingen en opmerkingen om zo de deelnemers te stimuleren hun uiterste best te doen. De sfeer was super en de gezelligheidsmeter sloeg heel ver uit.
Het resultaat ? 14 tevreden koppels en een uitslag die er eigenlijk niet toe deed maar natuurlijk wel vermeld moet worden.

Er wordt nu al uitgekeken naar het volgende toernooitje.