Lidmaatschap

Om officiële competitie (ook wel league genoemd) te kunnen spelen is het verplicht om lid te worden van de vereniging.
Je wordt dan tegelijkertijd ook lid van het N.B.F., de overkoepelende bowling bond.
In het inschrijfgeld zit de bijdrage aan het N.B.F. al opgenomen.
Aanvragen voor lidmaatschap dienen altijd gemeld te worden bij het bestuur. De bestuursleden welke behartigd zijn met de ledenadministratie en de financiën (penningmeester) nemen de aanvraag in behandeling en zetten de nodige zaken in gang.

Lidmaatschap geldt voor het lopende seizoen (1/9 tot en met 31/8) maar het is altijd mogelijk om tussentijds lid te worden.
Het is ook mogelijk om van meer dan één vereniging lid te zijn. Je bent dan bij je eerste vereniging 'hoofdlid' en bij de andere vereniging 'dubbellid'.
In onderstaande tabel kun je zien wat de kosten hiervan zijn.

Let op: voor deelname aan de competitie(s) wordt een apart bedrag geïnd (via automatische incasso) wat bestaat uit een deel baanhuur en prijzengeld voor de betreffende competitie. Dit bedrag is afhankelijk van het aantal games dat per avond gegooid wordt en het aantal spelers per team.

De tarieven worden ieder seizoen opnieuw vastgesteld.
Onderstaande tarieven gelden voor het seizoen 2023-2024:

Jeugd

€  62,25

Senioren 18 t/m 21

€  67,70

Senioren 22 t/m 64

€  73,10

Senioren 65+

€  67,70

Dubbellid

€  44,40

Duplicaatpas NBF