Toernooien Intern:

Het kalenderjaar zit vol met feestdagen die flink gevierd worden. Deze feestdagen worden door de bowling-exploitant, aangekleed met gezellige bowlingspelletjes. Dus even niet volgens de traditionele telling (scratch of op basis van handicap) maar met hele aparte leuke spelregels die vooral leiden tot verrassend leuke resultaten en uitslagen.
Ook de niet-bowlers zijn hier van harte bij welkom.

Pasen, koningsdag, sinterklaas, kerst en oud & nieuw wordt dus nog gezelliger. Of wat te denken van het mosseltoernooi. (let op: dit wordt het ene jaar gehouden in Tholen en het ander jaar in Goes)

Wanneer de inschrijving voor een dergelijk toernooi open gaat, dan kunt u dat vanzelfsprekend hier op de website zien maar vanzelfsprekend ook op de  facebookpagina van de vereniging..
Alle gegevens betreffende speelwijze, datum, aanvangstijd(en) en waar in te schrijven staat dan vermeld op facebook.
Ook de resultaten worden natuurlijk gedeeld hier.

LET OP:

Deze toernooien /activiteiten worden NIET georganiseerd door BV Tholen maar door bowling "De Thoolse Brug".