Bowlingvereniging Tholen

Facebookpagina van onze vereniging

Ook bowlingvereniging Tholen heeft een facebookpagina. Wie niet ?
Het is een veel gebruikt medium waarop veel mensen, bedrijven en verenigingen hun 'ding' delen met de 'vrienden' of geïnteresseerden.
Met ingang van het nieuwe seizoen, 2019-2020, zullen de resultaten van de diverse competities en toernooien echter NIET meer via Facebook verspreid gaan worden.
De AVG-wetgeving is heel streng in het ongewenst verspreiden van gegevens van personen.

Iedere vereniging, dus ook bowlingvereniging Tholen, dient hier rekening mee te houden.
Bij aanvang van ieder seizoen zullen de leden een nieuwe privacy-verklaring moeten invullen waarop zij kunnen aangeven wat er wel en niet gepubliceerd mag worden door de vereniging.
Voor iedere bowler/ster die geen lid is van BV Tholen zal bij deelname aan een toernooi gehouden door onze vereniging ook een privacy-verklaring moeten invullen.
Zonder een dergelijke verklaring kan er niet worden deelgenomen aan de activiteit.
Iedere organiserende vereniging/bond is verplicht deze verklaringen te kunnen overleggen indien gewenst.
Voor uitslagen en resultaten van wedstrijden & toernooien georganiseerd door BV Tholen en met goedkeuring van de NBF (Nederlandse Bowling Federatie) kun je alleen maar op deze website terecht.
Het bestuur doet zijn uiterste best dit up-to-date te houden.

Wat mag er dan nog wel gedeeld worden via facebook ?

Aankondigingen van toernooien is bijvoorbeeld WEL toegestaan.
Zo ook de gezelligheidstoernooien waarvoor men geen lid van de vereniging behoeft te zijn om toch mee te kunnen doen. De resultaten hiervan worden wel via facebook gedeeld. Dit omdat het een publiekelijk openbare activiteit is welke NIET georganiseerd is/wordt door de vereniging maar door het bowlinghuis zelf.

Het bestuur zal heel kritisch kijken naar wat er op de facebookpagina geplaatst zal worden.
Ziet u toch iets dat vragen oproept ? Aarzel dan niet en neem meteen contact op met het bestuur van de vereniging.

Klik hier om naar de facebook pagina te gaan

E-mailen
Map