Toernooien

Intern

Interne toernooien zijn opgesplitst in openbare toernooien en besloten toernooien.
Aan de besloten toernooien kunnen alleen leden van de bowlingvereniging meedoen.

Openbaar:
Het kalenderjaar zit vol met feestdagen die flink gevierd worden. Deze feestdagen worden ook door de bowling-exploitant, aangekleed met gezellige bowlingspelletjes. Dus even niet volgens de traditionele telling (scratch of op basis van handicap) maar met hele aparte leuke spelregels die vooral leiden tot verrassend leuke resultaten en uitslagen.
Ook de niet-bowlers zijn hier van harte bij welkom. Wanneer de inschrijving voor een dergelijk toernooi open gaat, dan kunt u dat vanzelfsprekend hier op de website zien maar ook via facebook. Alle gegevens betreffende speelwijze, datum, aanvangstijd(en) en waar in te schrijven staat dan vermeld onder het menu van de interne toernooien op deze website. De resultaten worden natuurlijk bekend gemaakt en gedeeld op deze website en via onze facebookpagina.

Besloten:
De verenigingskampioenschappen en Ton Zandboercup zijn alleen toegankelijk voor deelname als men lid is van bowlingvereniging Tholen en tevens huisleague speelt.
De uitslagen worden via deze website verspreid. Al onze toernooien worden apart behandeld op deze website.

Extern

De externe toernooien zijn altijd alleen voor sportbowlers/sters die lid zijn van de Nederlandse Bowling federatie (NBF) of een andere internationale bowlingbond.
Deze evenementen zijn aangemeld bij en goedgekeurd door de NBF en er wordt via strikte regels gespeeld.
Informatie over deze toernooien wordt via deze website maar ook via de NBF-wedstrijdkalender verspreid.
De nationale league en bijv. Het Thoolse Brug toernooi zijn hier voorbeelden van.
Ook hier geldt weer da de resultaten/uitslagen via deze website gepubliceerd worden, onder de restricties van de AVG-privacywet.
Iedere deelnemer/ster dient een AVG toestemmingsverklaring ingevuld te hebben alvorens te kunnen deelnemen.
Leden van bowlingvereniging Tholen doen dit allemaal bij aanvang van het seizoen.
Overige deelnemers/sters kunnen dit doen bij inschrijving en/of aanmelding op de speeldag zelf.