Software:

In bijna iedere sport worden standenlijsten bijgehouden Zo ook dus in de bowlingsport.
De huisleagues/competities worden netjes bijgehouden in het programma van de NBF en wanneer er een officieel toernooi wordt gespeeld dan worden de resultaten daarvan ook doorgegeven via deze NBF software.
Maar wat als je nu binnen je bowlingvereniging een leuk intern toernooitje wilt houden of als de bowlingexploitant een gezelligheidstoernooi organiseren ? Dan wil je de scores graag makkelijk kunnen bijhouden zodat de deelnemers de (tussen)standen kunnen bekijken. En als het even kan . . . .  snel !

Hieronder tref je aanbod aan van een aantal leuke hulpmiddelen waarmee je zo'n (intern) toernooitje simpel kunt bijhouden.
Een kleine handleiding met daarin de nodige info is soms ook bijgevoegd.
Download gewoon het programma (en eventueel de handleiding) en doe er je voordeel mee.
De meeste programmaatjes wijzen zichzelf uit of hebben een INFO-button op het aanvangsscherm.
Op die manier weet je snel hoe het programmaatje werkt en/of ingesteld kan worden.
Ervaringen, bevindingen, opmerkingen en/of vragen kun je mailen naar:

Secretaris@bowlingverenigingtholen.nl

Het aanbod van dit soort programmaatjes zal in de toekomst nog worden uitgebreid.
Veel plezier er mee.

De programma's zijn gemaakt met behulp van Microsoft Excel 2016.
(Te gebruiken met versie 2013 of hoger / GEEN Office 365 versies)

LET OP: Kijk na het downloaden naar de eigenschappen van het programma. Klik hiervoor met de rechtermuisknop op het bestand en vervolgens op 'Eigenschappen'. Wanneer u links onderaan een vakje ziet met de tekst "Blokkering opheffen", vink dan het vakje aan en klik op 'Toepassen' of 'OK'. Hierna zijn de macro's actief in het programma.