Fun - toernooien:

Bowling "De Thoolse Brug" staat inmiddels wel bekend om zijn kwaliteit en gezelligheid. Ook als de competities stil liggen weet de familie Schijf hoe je de mensen moet vermaken. Regelmatig worden er dus gezelligheidstoernooitjes georganiseerd in diverse spelvormen om zo de bowlers en niet-bowlers bezig te houden.
De opperspreekstalmeester, dhr. Schijf himself, bestookt steeds de deelnemers/sters met aanmoedigingen, uitdagingen en opmerkingen om zo iedereen te stimuleren om hun uiterste best te doen. Om de sfeer te verhogen wordt er soms 'foute' muziek gedraaid. Alles om de gezelligheidsmeter heel ver te doen uitslaan.
Deze toernooitjes worden in de bowling zelf aangekondigd.

LET OP: Deze toernooitjes worden NIET georganiseerd door Bowlingvereniging Tholen maar door bowling 'De Thoolse brug".

PiOrPa hcp toernooi:

Eindstand