Jeugd & Bowlen.

Bowlen is zeker geen activiteit die alleen voor volwassenen geschikt is. Oké, het is ontspanning en actief tegelijkertijd. We hebben op onze website echter al eerder vermeld dat bowlen ook een heuse sport is. Daar kun je dus  beter vroeg mee beginnen als je echt interesse hebt.
Je kunt de ouders al horen zeggen: 'Ja, maar het is zo duur . . . " of "Dat is niks voor kinderen".

Die eerste opmerking is gemakkelijk te pareren: Bowlen HOEFT niet duur te zijn want je kunt gewoon bowlingschoenen en een huisbal gebruiken ! Pas later kun je er voor kiezen je eigen materiaal aan te schaffen.

En dan die tweede opmerking: Waarom kijk je eerst eens niet een paar keer of je het echt leuk vindt ?

PROEFDRAAIEN:

De organisatie "Jij op Tholen" bestaat uit de buurtsportcoaches & jongerenwerkers van gemeente Tholen.

Deze organisatie streeft ernaar dat alle inwoners actief worden op sportief en cultureel gebied. Dus ook de jeugd.
Aan onze jongeren wordt de gelegenheid geboden om, tegen een kleine vergoeding, kennis te maken diverse sport en ontspanningsactiviteiten.
Ook onze bowling en bowlingvereniging hebben zich bereid verklaard om hier hun steentje aan bij te dragen.
Tijdens zo'n kennismakingmiddag zijn er echte bowlers als helper aanwezig. Ze vertellen wat over het bowlen en begeleiden de deelnemers/sters. Aanwijzingen of tips zijn geheel gratis !

Aarzel niet en kom gerust eens langs met je vader en/of moeder.
Voor meer informatie en/of aanmelden kijk je  op de website  van 'Jij op Tholen':  www.jijoptholen.nl

OEFENPAKKET:
In samenwerking met de bowling-exploitant biedt onze bowlingvereniging een oefenpakket aan.
Dat bestaat uit 3 oefensessies van elk 1,5 uur, verdeeld over 3 zaterdagen.
Om te zorgen dat het geen 'must' is, zijn deze 3 zaterdagen verdeeld over 3 maanden.
Deze 3 maanden vallen gelijk met de kwartaal-indeling van een kalenderjaar.

2e KWARTAAL 2024:
De 3 nieuwe oefensessies voor dit kwartaal zijn op zaterdag 11 mei, 8 juni en 6 juli 2024.
Elke oefensessie begint om 13:00u en duurt 1,5 uur.
Nieuwe aanbiedingen worden steeds via deze webpagina vermeld.

DEELNAME VOORWAARDEN:
De doelgroep waarvoor deze oefensessies in principe worden georganiseerd zijn kinderen in de leeftijd van 9 t/m 14 jaar.
Oudere deelnemers/sters zijn natuurlijk ook welkom maar het geheel is in eerste instantie gericht op jeugd qua begeleiding.

Vooraf inschrijven is verplicht en kan via deze link:  INSCHRIJVING JEUGDBOWLEN

Omdat wij als organisatie de banen vooraf moeten vastleggen is er één restrictie:
U dient bij de 1ste oefensessie wel meteen voor alle drie de sessies te betalen.
De kosten zijn op dit  moment vastgesteld op € 5,-- per oefensessie. (Dus € 15,--  totaal)
Het inschrijfgeld is inclusief 1 consumptie per oefensessie.

Bij inschrijving gaat u automatisch akkoord met het voldoen van het totale inschrijfbedrag tijdens de eerste oefensessie van het betreffende kwartaal.

Hieronder een kleine foto-impressie van de eerste "Jij op Tholen" bowlingmiddag, gehouden op 25 oktober 2021.
(Foto's zijn met toestemming geplaatst conform de AVG regels)

• Jij op Tholen 00
  • Jij op Tholen 06
  • Jij op Tholen 01