Ton Zandboercup:

Een aantal jaren geleden is door de N.B.F. een nieuw format gestart voor de oude stedenontmoetingen van alle bowlingverenigingen in Nederland.
De Ton Zandboercup deed zijn intrede. De opzet hiervan is nu zo dat er volgens het zelfde principe als de KNVB-beker bij het voetbal wordt gespeeld.
Voor zowel de scratch-spelers/speelsters als  ook voor de handicap-spelers/speelsters (pasgemiddelde onder de 180) is er een aparte TZC georganiseerd.
De huidige speelwijze is dat teams voorronden spelen over één wedstrijd om zo steeds een volgende ronde te bereiken.
Het team dat de laatste 4 bereikt gaat naar de finaledag.
Waar, wanneer en hoe er dan gespeeld wordt zal tegen die tijd bekend worden gemaakt door het N.B.F.

Ook BV Tholen neemt hier aan deel. Het bestuur benadert hiervoor de leden waarbij men zich beschikbaar kan stellen.
De teamindeling wordt uiteindelijk door het bestuur gemaakt. En ja, er kunnen meerdere teams vanuit de zelfde verenging aan deelnemen.

De teamsamenstellingen voor het seizoen 2019-2020 ziet u hieronder:

BV Tholen 1:  Jan de Nooijer (TC) - Thea van Nuenen - Nicolette Ista - Coby Jelier - Guus v.d. Boom - Adrie Struijk - Barry de Jong.

BV Tholen 2: Ad van Zitteren (TC) - Loes Vredeveldt - Corrie van Zitteren - Jos Nijland - Frans van Riemsdijk - Hanjo v.d. Wijngaart - Ad Struijk.

Op zondag 16 februari speelt BV Tholen 1 tegen BV Tholen 2, aanvang 12:00u.
De winnaar gaat door naar de halve finale !