Thoolse Brug Toernooi:

De start van het Thoolse Brug Handicap Toernooi komt steeds dichterbij. Op zaterdag 12 juni begint het met de eerste serie. De laatste serie wordt gespeeld op zondag 20 juni.
Er zijn nog enkele plaatsen vrij. Schrijf je dus nog snel in via de NBF-site.
De speelwijze blijft
ongewijzigd. (alleen voorronden en GEEN finale !)
Per baan speelt maar één speler/speelster. Het is dus volledig Corona-proef opgezet. Ook wordt er speciale aandacht besteed aan de overige corona-maatregelen zoals o.a. afstand houden en het beperkt aantal aanwezige personen in de speelruimte(n). Safety first !

Kijk voor de toernooi-informatie en het inschrijfformulier op deze site onder "Toernooi - Toernooien Extern".
of klik hier

Trainen: do or don't:

Omdat we er een fors aantal maanden uitgelegen hebben met het bowlen, zijn de spiertjes nog wat stijf en zij we de automatische handelingen wat verleerd.
Tijd om daar dus wat aan te doen. Tenminste . . . . . als je dat wilt.
Het bowlinghuis biedt zoals altijd de gelegenheid tot het kunnen trainen, met de restrictie dat de huisleagues niet geblokkeerd worden of dat er geen recreanten de baan/banen hebben besproken.
Neem daarom vooraf even contact op met het bowlinghuis. Zij kunnen je alle mogelijke tijdstippen/dagen aangeven.

Trainen is zeker geen 'must' maar weldegelijk heel nuttig. Jij alleen bepaalt:  Do or Don't !

Herstart "huisleagues":

Eindelijk is het dan zover: we kunnen weer voorzichtig aan gaan bowlen !
Enkele restricties zijn er natuurlijk nog wel. Zo moeten we ons nog altijd houden aan het maximaal aantal personen dat binnen mag zijn. (30 personen bij de bowlingbanen - excl. personeel). Ook de 1,5 meter afstand, het vooraf en na afloop ontsmetten van de handen, etc. moeten gewoon gehandhaafd blijven, maar wat is het gaaf dat we weer een balletje mogen/kunnen gaan gooien. Bowlingballen dus afstoffen en snel nieuwe veters in je bowlingschoenen doen.
Het mag weer en het kan weer !
Alle leden zijn middels email op de hoogte gebracht van de startdata en de voorwaarden waaronder gebowld kan gaan worden.
Zie het maar als een lange oefenperiode voordat het seizoen 2021-2022 gaat beginnen.

Balansgat of niet ?:

Met ingang van 1 januari 2021 is het dan zover: een bowlingbal mag GEEN balansgat meer hebben wanneer je deelneemt aan een door de NBF georganiseerd evenement. (toernooi, nationale league en/of verenigingskampioenschap)
Je kunt het beste, voor wat betreft het vullen van het balansgat, contact opnemen met de bowlingexploitant of de persoon/proshop waar je jouw bowlingbal laat boren.
Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden/opties voor jouw bal
Voor meer informatie kun je ook altijd terecht bij het bestuur.

Jij op Tholen update:

Het team "Jij op Tholen" bestaat uit de buurtsportcoaches & jongerenwerkers van gemeente Tholen.
Deze organisatie streeft ernaar dat alle inwoners actief worden op sportief en cultureel gebied. Wat voorheen georganiseerd werd door 'Sjors Sportief", wordt  nu door 'Jij op Tholen' gedaan. Ook onze bowling en vereniging hebben zich bereid verklaard om hier hun steentje aan bij te dragen.

Door de corona-perikelen is het bowlen echter even doorgeschoven naar de voorjaarsvakantie.
Lees hier meer.

Hou de website in de gaten !

Uitslag verenigingskampioenschappen 2019/2020:

Klik hier voor de uitslagen van de finales.

Het is weer voorbij die mooie ........ zomer Inloopleague:

Klik hier voor de einduitslag.

De zomer-inloop-league is GEEN activiteit van Bowlingvereniging Tholen maar werd georganiseerd door bowling "De Thoolse Brug".

Toch een lekkere 'Thoolse Pot':

De opgelegde lockdown in verband met de bestrijding van het Covid-19 virus heeft de horeca de restaurants voorlopig nog steeds plat gelegd. Toch kan het bowlinghuis u het volgende aanbieden:
U kunt gebruik maken van de afhaalservice van 'De Thoolse Pot' om dit thuis te nuttigen.
Doe net als veel anderen. Maak het u even gemakkelijk en geniet van de lekkere maaltijden.

Surf dus snel naar de website van
bowlingdethoolsebrug.nl of klik op het kookpannetje hieronder.

Bowling 'De Thoolse Brug'

Activiteitenkalender